• ساکرسیتی
  • ساکرسیتی
  • ساکرسیتی

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به کانون هواداران رونالدو و رئال مادرید خوش آمدید . لطفا به تمام قسمت های وب سر بزنید و با نظرات خود ما را یاری کنید. باتشکر : مدیریت سایت

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

لوگو سایت

نقل و انتقالات

ورودی

دنیل کارواخال از لورکوززن

کاسمیرو از سائو پائولو

آنجلوتی «پی اس جی«

گرت بیل از تاتنهام *

وین رونی از منچستر یونایتد*


خروجی

کاروالیو به موناکو

اسین به چلسی

هیگواین به آرسنال


* = احتمالی


گالاتاسرای 0 - 2 رئال مادرید (نیمه ی اول)

نتیجه ی آنلاین

 

رئال مادرید 2  -  0 گالاتاسرای

رئال مادرید با دو گل کریستیانو رونالدو و کریم بنزما توانست با نتیجه ی 2 بر 0 به رختکن برود 

گل اول رئالی ها توسط سلطان و در دقیقه ی 9 بازی زده شد که طبق معمول مسوت اوزیل پاس گل داد . گل دوم رئال هم در دققیقه ی 29 توسط بنزما و با پاس مایکل اسین روی یک کار هوایی زده شد . به امید گل های بیشتر

 

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
یک آمار خیلی جالب

در یک نظرسنجی جالب روزنامه ی مارکا از بازیکنان دو تیم رئال وبارسا خواسته شد تا بازیکنی از تیم حریف را که

دوست دارند به تیم خودشان بیاید را انتخاب کند و رای دهد .

آمار و ارقام به دست آمده در این نظرسنجی قابل مشاهده هستند 

 

 در اين نظر سنجي رافائل واران با 27 درصد ، سرخيو راموس با 23 درصد ، کريستيانو رونالدو با 10 درصد و ايکر کاسياس و مسوت اوزيل هرکدام با 10 درصد به عنوان محبوب ترين گزينه ها براي انتقال به تيم بارسلونا معرفي شدند و در سمت مقابل اندرس اينيستا با 61 درصد ، ليونل مسي با 21 درصد ، سرخيو بوسکتس و داويد ويا با هر کدام 4 درصد و ژاوي با 3 درصد به عنوان گزينه هاي محبوب هواداران رئال مادريد مشخص شدند.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
هاجي: گالاتاسراي شبيه رئال مادريد بازي مي‌کند


گئورگي هاجي در آستانه بازي رئال مادريد و گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا، گفت: گالاتاسراي شبيه رئال مادريد بازي مي‌کند.

گالاتاسراي و رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف هم بروند.

به گزارش ايسنا ، گئورگي هاجي يکي از بازيکناني است که هم براي گالاتاسراي بازي کرده است و هم براي رئال مادريد. به همين خاطر روزنامه‌ A.S چاپ مادريد به سراغ اين بازيکن رفته است که گفت و گويي را ترتيب دهد که اين گفت و گو به اين شرح است:

* دوران کودکي‌تان را چطور سپري کرده ايد؟

- من متولد يک شهر کوچک بودم. پدر و مادرم در مزرعه کار مي‌کردند. يک خانواده معمولي بوديم. اغلب با توپ همراه بودم. روزي 10 ساعت در کوچه و خيابان فوتبال بازي مي‌کردم و وقتي شب مي‌شد به خانه بر مي گشتم. آن زمان خانواده‌ام به من مي‌گفتند که به خانه بيا دير شده است، اما اکنون که بزرگ شده‌ام به من مي‌گويند که از خانه بيرون برو و کامپيوتر را رها کن (با خنده).

* فوتبال را از چه کسي ياد گرفتيد؟

- يک مجارستاني به نام بکوفي زماني که 10 – 11 سال سن داشتم، او مربي من بود و او اولين کسي بود که به من ياد داد تا چگونه فوتبال بازي کنم. صحبت‌هاي او هميشه در ذهن من نقش بسته است.

* قهرمان دوران کودکي شما چه کسي بود؟

- قطعا يوهان کرايف در جام جهاني 74. با شکل زيباي توتال فوتبال. وقتي بازي او را براي اولين بار ديدم به فوتبال علاقمند شدم. اولين بار آن زمان‌ها فوتبال را از تلويزيون سياه و سفيد نگاه مي‌کردم. همه برادرانم در يک اتاق کوچک مي نشستيم و فوتبال نگاه مي‌کرديم.

* اولين تيم شما استوا بخارست بود. شرايط آن چطور بود؟


- زماني که با استوا بخارست رفتم. آنها قهرمان جام برندگان اروپا شده بودند و بازيکنان بزرگي از جمله پيتورکا در اين تيم بازي مي‌کردند. آن تيم واقعا تيم بزرگي بود. زماني که به آن تيم پيوستم ما تا نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سال 1988 راه يافتيم و سال بعد در سال 1989 به فينال ليگ قهرمانان اروپا رفتيم. من در فينال سوپر کاپ اروپا براي تيمم گلزني کردم و توانستم قهرمان شويم. سپس به رئال مادريد پيوستم.

* اولين گلت را براي رئال مادريد به ياد داريد؟

- بله. اولين گلم را به اوساسونا زدم و از فاصله بسيار دور توانستم گلزني کنم. اين بهترين شکلي بود که اولين گلم را براي تيمم به ثمر برسانم. از جمله خاطرات به يادماندني‌ام براي رئال مادريد هت تريک برابر آتلتيک بيلبائو بود. در سال دوم در رئال مادريد بسيار بهتر شدم، اما در نهايت تصميم به جدايي و رفتن به ليگ ايتاليا را گرفتم. پس از يک دوره دو ساله در برشا به ليگ اسپانيا برگشتم و اين بار در تيم رقيب، بارسلونا بازي کردم. بازي در رئال مادريد و بارسلونا بسيار متفاوت بود.

* از بازگشتت به گالاتاسراي صحبت کن...

- در سي و يک سالگي به گالاتاسراي آمدم، همه فکر مي‌کردند که پير شده‌ام. اما من در قراردادم با گالاتاسراي يک بندي داشتم که اگر قهرمان يک جام اروپايي شديم پاداش زيادي به من برسد. ما در گالاتاسراي سوپر کاپ اروپا را کسب کرديم. همگان تعجب کرده بودند که چطور يک تيم ترکيه‌اي قهرمان سوپر کاپ اروپا شده است. پول قراردادم با گاتاسراي مهم نيست، مهم حضور در کنار تيم بود.

* رئال مادريد و گالاتاسراي اين بار در ليگ قهرمانان اروپا با هم بازي دارند، نظرت در مورد اين بازي چيست؟

- رئال مادريد اکنون تيم بسيار قوي است. واقعا بازي با آنها مشکل خواهد بود. گالاتاسراي اکنون به وزلي اسنايدر و ديديه دروگبا متکي شده است. اميدوارم که گالاتاسراي عملکرد خوبي برابر رئال مادريد داشته باشد. گالاتاسراي شبيه رئال مادريد بازي مي‌کند. ضد حملات دو تيم شباهت‌هاي زيادي به هم دارند. گالاتاسراي برابر منچستر يونايتد عملکرد خوبي داشت. تيم هافبک هاي بسيار خوبي دارد. درست است که رئال مادريد در ليگ نتايج خوبي را کسب نکرده است، اما آنها در ليگ قهرمانان اروپا تيم متفاوتي هستند.

* اکنون طرفدار رئال مادريد هستيد يا بارسلونا؟

- رئال مادريد و بارسلونا دو شيوه متفاوت فوتبال را دارا هستند. رئال مادريد سرعت و قدرت زيادي دارد، در حالي که بارسلونا قدرت حفظ توپ بالايي را دارد. اکنون که ال کلاسيکو را مشاهده مي‌کنم، احساس ناراحتي مي‌کنم. احساس مي‌کنم که قلبم شکسته است، وقتي بازي‌هاي اين دو تيم را به ياد مي آورم.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
گالاتاسراي در تدارک جذب آرين روبن


بنابه نوشته يک روزنامه چاپ آلمان باشگاه گالاتاسراي پس از جذب هافبک دفاعي تيم ملي هلند در تدارک خريد يک ملي‌پوش سرشناس ديگر از سرزمين لاله‌هاي نارنجي است.

 تيم مطرح ليگ ترکيه با جذب «ديديه دروگبا» ساحل عاجي و «وسلي اسنايدر» هلندي در پنجره نقل و انتقالات زمستاني فصل جاري در ژانويه نشان داد که با قدرت مي‌خواهد در ليگ داخلي از مقامش دفاع کند و در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا در حد مدعي ظاهر شود.

به گزارش فارس، براساس تازه‌ترين اخبار که از اين باشگاه شنيده شده است،‌ مقامات گالاتاسراي بازي‌هاي «آرين روبن‌» که از سال 2009 تاکنون در تيم بايرن مونيخ حضور دارد را زير نظر گرفته‌اند.

مطابق اين گزارش «فاتح تريم»، سرمربي معروف تيم پرطرفدار ترکيه‌اي، علاقه مند به حضور ستاره مونيخي‌ها است و  مسئولان گالاتاسراي نيز گروهي را به کار گمارده‌اند که بازي‌‌هاي روبن را به دقت مورد تحليل و ارزيابي قرارداده تا در صورت کسب نتيجه مثبت،‌ براي جذب وي در تابستان وارد عمل شوند.

اين اقدامات در حالي صورت مي‌گيرد که لژيونر هلندي بوندس‌ليگا تا سال 2015 با مونيخي‌ها قرارداد دارد.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
تمرينات کاسياس با تيم سوم رئال

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد رفته رفته به مرز آمادگي رسيده و براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي کهکشاني‌ها آماده مي‌شود.

 

ايکر کاسياس دروزاه‌بان مصدوم رئال مادريد رفته رفته شرايط مطلوب را بدست آورده و آماده قرار گرفتن در ترکيب اصلي مادريدي‌ها است.

به گزارش فارس، دروازه‌بان شماره يک تيم ملي اسپانيا که به دليل مصدوميت به تيم ملي کشورش دعوت نشده روز گذشته با تيم فوتبال سوم رئال مادريد (تيم C) به تمرين پرداخت و مشخص شد آثار مصدوميت کاملا از او رخت بربسته است.

کاسياس در ديدار رئال مقابل والنسيا در جام حذفي اسپانيا با برخوردي که با آربلوا هم‌تيمي خود داشت از ناحيه انگشت دست دچار شکستگي شد.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
رد پيشنهاد تمديد قرارداد با سانتوس توسط نيمار

بنابه نوشته يک روزنامه اسپانيايي گلزن ملي‌پوش و پديده جوان سانتوس پيشنهاد تمديد قرارداد براي دوران پس از جام جهاني برزيل را رد کرده است.


روزنامه اسپورت در شماره روز پنج‌شنبه (امروز) خود نوشت نيمار به مسئولان باشگاهش پاسخ منفي براي ادامه همکاري پس از سال 2014 داده است.

به گزارش فارس، اين بازيکن 21 ساله که از دو، سه سال قبل مورد توجه تيم‌هاي بزرگ اروپايي است، بر ماندن و تجربه ‌اندوزي تا يک سال ديگر نزد سانتوسي‌ها در ماه‌هاي گذشته تاکيد داشت اما از طريق مدير برنامه‌هايش به اطلاع سران باشگاه رساند تابستان سال آينده اقدام به انتخاب تيم مورد علاقه‌اش از فوتبال اروپا خواهد کرد.

در شرايط کنوني رئال مادريد و بارسلونا از لاليگا اسپانيا جدي‌ترين تيم‌ها براي شروع همکاري با وي هستند.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
شایعه ی بازگشت آقاي خاص به کالچو قوت گرفت

بنابه نوشته يک روزنامه ايتاليايي احتمال زيادي وجود دارد که «آقاي خاص» رئال مادريد بار ديگر هدايت

نراتزوري‌ها را برعهده بگيرد. 

روزنامه کوريردلواسپرت در گزارشي که روز پنجشنبه‌ (امروز) منتشر کرد، به وضعيت حرفه‌اي «ژوزه مورينيو» معروف به آقاي خاص پرداخته است. گزارشگر اين نشريه نوشته در خلال چند روز گذشته اين مربي علاقه خود را براي بازگشت به اينترميلان (نراتزوري‌) به اطلاع مقام‌هاي تيم حاضر در کالچو رسانده‌ است.

در ادامه اين گزارش نويسنده نشريه مذکور عنوان کرده برخلاف آنچه که اکثر علاقمندان و رسانه‌ها گمان مي کنند اين مربي در تابستان جذب تيمي از ليگ برتر انگليس مي‌شود، اما وي به کالچو و اينتر که در سال‌هاي 2008 تا 2010 هدايتش را برعهده داشت و حتي با‌ آن قهرمان اروپا نيز شد، بازخواهد گشت.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
آبيدال به زمين مسابقه بازگشت

 

 

مدافع فرانسوي تيم فوتبال بارسلونا اولين بازي خود را پس از نزديک به يک سال دوري از ميادين برگزار کرد.

به نظر من آبیدال جزو چند تا آدم بارسا ست به خاطر همین واسش خوشحالم

به گزارش آسوشيتدپرس ، اريک آبيدال که از ماه آوريل گذشته و به علت عمل جراحي پيوند کبد دور از ميدان بود ، در ديدار دوستانه تيم ذخيره هاي بارسا برابر تيم دسته دومي ايستره فرانسه براي مدت 65 دقيقه در ميدان حاضر شد.

آبيدال 33 ساله اواخر فوريه مجوز بازگشت به مسابقات را کسب کرده است.وي ماه مارس 2011 نيز تحت عمل جراحي تومور سرطاني کبد قرار گرفته بود.

ملي پوش فرانسوي از ماه اکتبر تمرينات سبکي را آغاز کرد و از اواسط دسامبر در تمرينات عادي تيم بارسلونا حضور داشت.

 

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
آماری جالب : دقایق 31 و 47 ، تنها دقایقی که از گل زدن کریستیانو در امان مانده اند

 http://www.ronaldo7.net/news/2013/01/cristiano-ronaldo-617-wallpaper-during-a-winter-soccer-game-for-real-madrid-in-2013.jpg

کریستیانو رونالدو یک مهاجم کلیدی برای هر تیمی است . مهاجم پرتغالی حالا برای سال 2013 یک چالش جالب پیش رو دارد . در حقیقت او در تمامی دقایق بازیهایش گل زده به جز دقایق 31 و 41 و حالا می تواند این رکورد را بشکند . 

مهاجم رئال مادرید در طول دوران فوتبالش در تمامی دقایق به جز این دو دقیقه خاص گل زده است و حالا امیدوار است که بتواند طلسم شکنی کند و در این دقایق نیز گلزنی کند .

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
مورینیو : بازی سختی مقابل گالاتاسرای داریم

 

 


خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا، ديدار مقابل تيم گالاتاسراي ترکيه در مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا را سخت توصيف کرد.

 پايگاه خبري تودي زمان ترکيه روز پنجشنبه به نقل از مورينيو که براي مشاهده ديدار تيم هاي گالاتاسراي و قيصري اسپور در چارچوب ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ترکيه به اين کشور سفر کرده بود، نوشت: تمام تيم هاي صعود کننده به مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا، تيم هاي قدرتمندي هستند و گالاتاسراي نيز از اين امر مستثني نيست.

به گزارش ايرنا، وي گفت: تيم گالاتاسراي با داشتن هواداران بسيار هم اکنون در صدر ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ترکيه قرار دارد و اين تيم توانسته است از مرحله گروهي و دور حذفي با پيروزي با تيم شالکه آلمان به مرحله يک چهارم نهايي ليگ فوتبال اروپا گام بگذارد.

وي با اشاره به بازيکناني که تيم گالاتاسراي به خدمت گرفته است، افزود: تيم گالاتاسراي هم اکنون ديديه دروگبا و وسلي اشنايدر که سابقه حضور در تيم هاي برتر فوتبال جهان را دارند به خدمت گرفته است، افزون بر آن اين تيم امانوئل ابوئه بازيکن پيشين آرسنال و فيليپه ملو از تيم يوونتوس را در اختيار دارد ضمن آنکه مربي به نام فاتح تريم هدايت تيم گالاتاسراي را برعهده دارد.

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد در ادامه اظهارداشت: با توجه به شرايطي که تيمي گالاتاسراي دارد به نظر ديدار تيم هاي رئال مادريد و گالاتاسراي بسيار سخت خواهد بود.
     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
راموس: رئال به بوسکتس نياز دارد

سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد، اعلام کرد اگر مي توانست يکي از بازيکنان بارسا را به سانتياگو برنابئو ببرد،

انتخابش سرخيو بوسکتس بود.

اين مدافع باتجربه اسپانيايي معتقد است بوسکتس مي تواند خريد بسيار خوبي براي رئال باشد و بخشي از مسئوليت هايي که اکنون برعهده ژابي آلونسو است را کم کند.

او در گفتگو با کادنا کوپه گفت: چندين بازيکن بارسا هستند که من به آنها علاقه دارم اما بازيکني که رئال بيش از همه به آن نياز دارد، بوسکتس است.

در حال حاضر آلونسو در ديدارهاي زيادي بازي مي کند و ما به بازيکني مانند بوسکتس نياز داريم. البته اينيستا هم هست اما ديدن او با پيراهن رئال مانند ديدن مسي در رئال است؛ تقريبا غيرممکن.

من رابطه خيلي خوبي با بازيکنان بارسا دارم؛ با اينيستا، بوسکتس و همين طور پيکه. شايد بعضي ها از اينکه من من رابطه خوبي با والدس داشته باشم، متعجب شوند اما ما در موارد مختلفي مثل هم فکر مي کنيم."

راموس در حال حاضر همراه با تيم ملي اسپانيا خود را براي ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 مقابل فنلاند آماده مي کند.

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
راموس: حرف‌ها را در فضايي بدون تنش مي‌زنيم

مدافع رئال مادريد تاييد کرد با سرمربي پرتغالي تيمش معروف به «آقاي خاص‌»‌ اختلاف دارد که هيچوقت علني نمي‌شوند.

به گزارش مارکا «سرخيو راموس»‌ اظهار داشت: ‌در گذشته ما اختلافاتي با يکديگر داشتيم. اما هيچوقت اجازه نداديم دامنه اين اختلافات گسترده شوند. در واقع هر وقت که مشکلي وجود داشته،‌ راحت به همديگر گفته‌ايم و مناسبات‌مان آنگونه که مردم مي‌گويند، آسيب‌ نديده است.

وي ادامه داد: رفتار ما مقابل هم از هر جهت خوب و کاملا براساس اصول حرفه‌اي فوتبال است. اگر اختلاف‌ نظر ها در فضاي آزاد و بدون هياهو عنوان نمي‌شد، بطور قطع فضايي پرتنش را ايجاد مي‌کرد.

اين اظهارات از جانب مدافع پرسابقه کهکشاني‌ها در حالي عنوان مي شود که برخي از رسانه‌‌ها از وجود اختلاف‌ نظرهاي جدي ميان بازيکنان رئال ، از جمله راموس و مربي گزارش دادند.

 

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
بکام سفير فوتبال ملي و باشگاهي چين (عکس)

کاپيتان اسبق انگليس پس از به نمايش درآمدن فيلمي از تصاوير نقاشي شده او از اين که به عنوان سفير فوتبال چين

فعاليت مي‌کند،‌اظهار خوشحالي کرد.

 





 

 

 

 

 

     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              
رئالی ها در تیم های ملی

 

tumblr_mjyevb0boh1s0vvyjo2_1280.jpg

رونالدو و فابیو در تیم پرتغال 

   


   

  

   

 
راموس در تیم اسپانیا 


  

اوزیل و خدیرا در تمرینات تیم ملی آلمان

  

  


     نويسنده : behnam ... CR7        دسته : <-PostCategory->        - پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,        بازديد :              


  مطالب گذشته
Wellcome
عصبانیت سران باشگاه لیورپول از خبر های پیوستن سوارز به رئال
رئال و انجام 8 بازی دوستانه پیش از آغاز فصل
سرگرمی
نیمار : امیدوارم به کاسیاس گل بزنم . گل زدن به او افتخار بزرگی است .
پائولینیو : رئال با من صحبت نکرده .
کاسیاس : این اسپانیا فراموش نمی شود
گالری عکس های ایسکو با کیفیت بالا
صعود اسپانیا در ضربات پنالتی
ماشاا... همشون مثل هم اند
سوارز با رئال به توافق رسید
رئال بالاخره به گرت بیل پیشنهاد رسمی داد
واران بهترین مدافع ، سلطان بهترین مهاجم و گرت بیل بهترین هافبک دنیا
پرز خطاب به آنجلوتی : قهرمانی اروپایی می خواهیم
تورس و کاپیتان در ترکیب اصلی ماتادور ها
مقایسه ی من و مورینیو اشتباه است
کاسیاس : رفتار مورینیو مرا به گریه انداخت
بازدید آنجلوتی از امکانات رئال
زیدان و کلمنت دستیاران جدید آنجلوتی
آنجلوتی : فصل شادی را برای رئال رغم خواهم زد
عکس های مراسم معارفه ی آنجلوتی
عکس های سلطان در اندونزی
فوتبال سفیر چین با کودکان چین .
آنجلوتی پنجمین ایتالیایی تاریخ رئال .
بدنسازی مورچه اتمی

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

نظر سنجی و آمار وبلاگ
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 139562
تعداد مطالب : 395
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1


بنر وبلاگ ما
'

بزرگترين وب هواداران رونالدو

باقرار دادن کد بالا در وبلاگ خود از ساکر سیــــــتی حمایت کنید